Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 13:39   #52
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.784
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få lest mer - en tråd om lesevaner

Jeg leste mye som barn og undgom, men etter at jeg fikk eldstemann, ble det mindre. Jeg har alltid hatt en bok "på gang", men det kunne gå tregt, Så, for tre år siden, hadde jeg som nyttårsforsett å lese litt hver dag, minimum én side. For selv ved å lese så lite som én side, klarte jeg å holde lesingen i gang. I 2009 leste jeg 21 bøker, og i 2010 leste jeg 27. Det er jeg fornøyd med, selv om det ikke er fantastisk mange. Nå er jeg av den typen som ikke gir opp selv om en bok er vanskelig/kjedelig, så jeg kan derfor bruke flere måneder på én bok. Men så lenge jeg er standhaftig og leser litt hver dag, slik planen er, så kommer jeg meg gjennom til slutt.

Jeg leser for øvrig på do, på bussen og litt på senga. Og på reisefot.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat