Tråd: Småirritert
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 15:33   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Småirritert

Jeg vet ikke om jeg overreagerer litt.
Mellombror har ønsket seg større tv på rommet. Han har tuner, ps3 og div. så jeg er enig i at 19" var i minste laget.
Etter bruddet så har jeg måttet ta meg av sånne ting selv og er ikke noe god på slike tekniske greier. Jeg kontaktet derfor min eks-svoger og spør om han har lyst og anledning til å være med mellombror for å kjøpe og innstallere dette her. Joda, de lagte avtalen for en uke siden og i dag er dagen. 32" tv til 4000;-. Jeg har jo sett de ligger på rundt 2000 i desse dager og mener en slik må være bra nok. Nå er mellombror veldig interessert i slike leketøy og opptatt av bilder ol. Gutten er fornøyd, men har brukt nesten alle bursdags og julepengene sine på dette. Jeg burde egentlig visst bedre når jeg sender han på handel med en like interessert onkel, men likevell, det er mye penger, er det ikke?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat