Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 18:25   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?

Fruktnøtt er min favorittsjokolade!

Men altså - du tøyset når du spurte om kvitteringen, var det sånn? Men når du ba om den (selv om det da var ment spøkefullt) så fikk du jo fortalt at du ikke likte sjokoladen - og er det noe vits i det da? Eller misforstår jeg noe essensielt her?

Jeg hadde ikke tatt det ille opp om jeg hadde bommet med sjokoladegaven (men så har jo jeg et kaldt og likegyldig forhold til gaver også ) Samtidig hadde jeg ikke giddet å bry meg med å bytte sjokolade jeg selv ikke liker - man får da alltids gjester man kan servere sånt.

Jeg bytter så lite som mulig. Det er muligens et utslag av lathet, men også litt høflighet med i bildet.