Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 21:32   #91
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Spesial"-mat eller "vanlig" mat?

Joda, Katta, men eg syns ikkje at det er så veldig mange allergikerar som har så lange tær egentlig Allergikerar er jevnt over svært fleksible og villige til å tilpasse seg andre sine matvanar, for dei som tåler alt er jo i fleirtal. Vi snakkar mykje om dette med jentungen - at ho skal lære seg å tåle at det av og til ikkje vil vere mat ho kan ete - for dette blir viktig å tåle utan å mukke, utan å bli sur, utan å lage eit stort poeng av det. Det meiner eg verkeleg. Og eg forstår også at mange er avhengig av halvfabrikata - det brukte eg jo masse av sjølv før. Sånn sett har eg prøvd begge "verdener", men det har ikkje dei som aldri har hatt ein allergiker i familien. Dei har litt mindre kompetanse på mat rett og slett. Eg forstår jo det da, men meiner likevel at det må vere lov å utfordre dei på matlaging - det har ein jo ikkje vondt av! Ein må jo kunne diskutere dette utan at ein blir sett på som veldig... tja.. sutrete kanskje?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat