Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 11:38   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shine opp gammelt bad

Jeg tror jeg hadde nøyd meg med å sparkle evt. ujevnheter og male tapeten med en nøytral våtromsmaling. Jeg tror også det finnes egen maling man kan bruke for å shine opp badekaret. Jeg ville nok også vurdert å bytte linoleumen på gulvet. Er det mulig å male innredningen i en fin farge som står til vegggene etter at du har malt dem?

Jeg tror at dersom badet virkelig er slitt, vil folk flest velge å pusse det opp etter egen smak likevel. Men, det skader ikke å fikse litt på helhetsinntrykket ved litt enkel oppusisng.

Lykke til.