Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 23:06   #64
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hulebjørnens klan

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det høres _ikke_ spesielt lurt ut å skrive særenme om en bok du har lest for lenge siden, altså. Anbefaler å skrive om en bok du har lest nylig og som du har et forhold til. Hulebjørnens klan er vel heller ikke en bok med et sterkt budskap. Så vidt jeg husker, det er sikkert tjue år siden jeg leste den.

Joddah, det kommer an på hvordan du leser den. Jeg synes den formidler dette med å være anderledes/ikke passe inn på en glimrende måte.
Den viser og med skremmende tydelighet hvor lett man støter bort noen bare fordi det er tradisjon/norm. At for få eller ingen egentlig tør å si fra eller sette seg opp mot autoriteter, gruppementalitet og hvor stor påvirkningskraft autoriteter eller gruppen kan få.


Opprinnelig lagt inn av Sarah, her.

Jeg har lyst til å skrive om kulturen de hadde i klanen, og om Aylas utvikling gjennom boka..Men det er jo ikke en problemstilling

Joda det kan du lett lage en problemstilling utav.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat