Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 12:54   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skal du ha gode organiske vitaminer til deg selv eller ungene så må du desverre opp i pris. Men om du ser på antall tabletter så er det ikke ille allikevel, spør du meg. Jeg bruker Spektro til meg selv og barneversjonen til vesla (Solaray Barnemulti). Tror den koster rundt 200,- kr for 100 smakfulle tyggetabletter, men så varer den jo faktisk i hele 100 dager også da. Forresten, nå har jo du to barn så da blir det 50 dager, men jeg betaler heller mer for kvalitet enn mindre for søppel.

Jeg er ikke kjent med vitaminene og mineralene på den siden, men jeg skal ta en titt.

Ja, jeg er klar over at skikkelige varer koster mer... det er derfor vi fortsatt kjøper den.

Men siden det var flere varer på den siden som faktisk var ok pris på, så hadde jeg håpet at jeg kunne finne noen gode vitaminer som faktisk ikke er altfor dyre.

Supert om du tar deg en titt!