Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 21:32   #10
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Omgangssyke eller ei

Vi vasker leker, spriter håndtak på dører, stellerommet (som jevnlig desinfiseres) osv.
Sist vi hadde en alvorlig runde i bhg jeg jobber i og da hadde eldste i, var i 2002.
Min jente ble så syk at hun havnet på sykehuset. Høy feber, diarè og oppkast i over en uke.

På minste sin avdeling var alle fire voksne borte, og 9 av 14 barn syke med omgangssyken i dag.

Men etter å ha vært i bursdag i dag, skjønner jeg jo at runden går og går og går, for folk er rett og slett ikke opplyste (?).. Håper det er det det går på i alle fall.
Samtlige mente det var greit å sende barna i bhg første symptomfrie dag.

S spiser ikke, men har ikke kastet opp siden midt på dagen. Selvom hun er symptomfri i kveld, sender jeg henne ikke i morgen.
Bhg er stengt på mandag, så hun skal i bhg tidligst tirsdag.