Tråd: Veien vår
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 22:11   #37
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veien vår

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Den verste plassen er faktisk i barnehagen, og der har dei spandert på seg heile 10 cm brei stripe med sand frå porten og ned til avdelingen. Greit å møte slikt på mandags morgen, men når dei ikkje har klart å gjera noko med det pr idag, kjenner eg at det ulmer litt i meg.

Det er nok gjennomtenkt. For at ungene skal få leke og lære mest mulig. Hvordan man kan gli oppover bakker, for eksempel. Kan jo ikke gli på sand, må vite.

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Salt har dei tydeligvis ikkje høyrt om.

Akkurat det syns jeg flere skulle - eh, ikke ha hørt om. Det er en ukultur med å salte straks det kommer snø. Det fører til håpløs snøslaps som fester seg overalt, ødelegger alt fottøy og alle grøftekanter og gjør ikke gatene snøfrie. Brøyte veiene og bruke gravemaskin. FØR det blir is. Det er mitt tips.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat