Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Etter 8 år i bystyret i kommunen din så er det eneste fornuftige du kan komme med at du er glad for at du slipper å se bilder av Carl I.Hagen i lokalavisen....
Hva med å bruke litt mer krefter på å fortelle om hvorfor din rolle var bedre og smartere og hadde mer for seg i bystyreret, enn alle de fra Frp som ikke var like smarte?
Du har en gyllen mulighet til å snakke DIN politikk om du sitter i bystyret, og hvorfor da bruke tid og krefter på å irritere deg over bilder av Carl I. Hagen og dumme Frp'ere i bystyret hvor du bor?
Selvfølgelig kan jeg det men nå var jo dette et svar på innlegget på om Frp et parti fullt av bad Guys? Svaret mitt til det er fortsatt og litt humoristisk JA . Er ikke aktiv nå, etter 8 år i diverse utvalg med masse møter og saksdokumenter gikk jeg tom. Slitsomt å kombinere med full jobb og 3 barn. Men utrolig lærerikt!! Som du sikkert har skjønt hører jeg til venstresiden men ikke lengst ut. Som alle andre småbarnsmødre er jeg opptatt av barnehagedekning og skolepolitikk og ikke minst opprettholde de velferdsgodene vi har oppnådd i vårt samfunn, noe jeg er redd Frp vil ødelegge med sin politikk hvis de kommer til makten. De svakeste i vårt samfunn vil tape på det, desverre er det mange av dem som stemmer Frp.
Ellers synes jeg mange av innleggene her inne er vel aggressive, hva med litt humor inn i diskusjonen det er lov å være venner selv om man er uenige.
|