Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 18:19   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!



Drammen ble utsatt for at noen brukte hans navn for å kjøpe div. mobiltelefoner med bindingstid og greier hos Tele2. Mobil etter mobil i hans navn. Sabla artig.

Nuvel. Han fant ut hvem som sto ansvarlig for dette (det skjedde også på en annen kant av landet enn der vi bor) og anmeldte forholdet.

Så kontaktet han Tele2 og sendte bekreftelse på anmeldt forhold og de skulle ikke plage ham mer. Ups, og huff og klart - det er kjipt, men nå vet vi at det ikke er deg. Vi er Klar Over Saken - stol på oss.

Så kom det ny regning.
Gjentagelse av forrige prosedyre. Sorry, sorry. Du kun'ke være brydd med å sende oss på nytt alle dokumenter? Jo, sier Drammen, det er greit. Så får han svar hilsen Tele2. Med saksnummer og navn på saksbehandler.

Tattarattaaa - ny regning. Denne gang med inkassovarsel. Nå må Drammen begynne å betale på alle disse telefonene sine altså. Ellers må nesten Tele2 snart morske seg litt.

Ny telefon. Jeg snakket med [navn på fyr] sier Drammen. Og fikk bekreftelse på at han hadde mottatt alle dokumenter! Jeg har bekreftelsen skriftlig her!

Hva? Ingen her som heter det der, sier Tele2. Kan du sende alt en gang til tro?

Drammen er en tålmodig mann. Han blir ikke lett lynforbannet. (Jeg hadde drept disse folka forlengst.) Dermed sender han inn papirene til disse forbanna rasshølene nok en gang. Etter å ha poengtert at dette er han faktisk ikke pliktig.

Simsalabim. I dag - ny regning. 4700 spenn. Tele2 er nå sure på Drammen siden han ikke betaler og har svartelistet kreditten hans.


Jeg vil med dette avbefale Tele2 for alle i hele verden. For noen forbanna svin!

  Svar med sitat