Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 19:07   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke bare inkompetanse

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Grunnen til at jeg spør slik, er at bare det å indikere at vaksiner kan spille en rolle i forhold til autisme vil føre til at mange foreldre lar være å vaksinere barna sine.

For ikke å snakke om - de som har barn som er blitt syke, rett etter vaksinasjon, de kan fort bebreide seg selv. Jeg "kjenner" en mor som gjør nettopp dette. Er medlem av et forum for foreldre/pårørende til barn som har samme genfeil som Lillemann. En av mødrene der er hellig overbevist om at årsaken til at barnet hennes har denne genfeilen, er at det ble trigget av vaksinen barnet fikk, og hun bebreider seg noe voldsomt, at hun "ikke hørte på de som visste, men vaksinerte barnet likevel."

Tilfeldighetene vil ha det til at barnet hennes fikk sitt første epileptiske anfall bare et par dager etter en vaksine type MMR. Hva opptil flere på forumet har forøkt å fortelle henner er at A: genfeil er medfødte greier og B: denne type epilepsi, som gjerne følger genfeilen, debuterer ofte i den alderen hvor barnet skal vaksineres, dermed ser det ofte ut til at det er et overvekt av barn som er blitt vaksinert som har fått epilepsi i etterkant av vaksina.

Men fornuften er en merkelig ting - ofte vil den ikke høre på fornuft.

Ergo - jeg er helt enig med Katta i hva du skriver, også med tanke på at man rett og slett kan ende opp med å bebreide seg sjøl, totalt uten rasjonell grunn, for at barnet ble alvorlig funksjonshemmet.