Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 19:43   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ingen skal måtte gå hjem alene"

Hvis noen virkelig vil være helt alene, må de jo få lov til det. Men jeg tror det er greit å ikke la det bli med det, men se innom, sjekke at det går bra, vise at man bryr seg. Selv om man ikke nødvendigvis trenger å flytte inn hos vedkommende.

I sjokksituasjoner reagerer jeg med litt mer enn lovlig avmakt. Panikken gjør at jeg ikke greier å følge opp den daglige familiedriften som jeg burde. Praktisk hjelp med hus og barn er derfor noe som betyr veldig mye for meg i sånne situasjoner. Å ha noen sittende oppå meg har jeg slett ikke behov for, men de naboene som ringer og spør hvordan det går og lurer på om de skal ta med guttene på pizzakveld er virkelig gull verdt.