Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 20:47   #10
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I kveld hjalp jeg en rusa mann men

Skjedde vel det samme i Trondheim og for ikke lenge siden. Ei overstadig beruset jente/dame som ikke kunne gjøre rede for seg, langt mindre ta vare på seg selv, og de som ringte etter hjelp fikk vel samme svar som deg om jeg ikke husker feil. I den kulda som er nå og som har vært kunne folk ha frosset ihjel.

Min mor sa meg en gang at jeg skulle behandle folk som trengte hjelp som om det var min egen sønn eller datter som stod/lå der. Hun hadde tatt inn en overstadig beruset guttunge, som "takket henne" ved å spy over hele gulvteppet hennes. Jeg var vel en femten seksten år gammel og spurte hvorfor i alle verden hun hadde sluppet ham inn og da fikk jeg den leksen der. Glemmer den aldri.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat