Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 08:10   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ingen skal måtte gå hjem alene"

Jeg tenker at praktisk hjelp for å planlegge f.eks. begravelse ikke er ensbetydende med at noe må være hos meg, bo hos meg, være der hele tiden. Jeg hadde ville bo alene med barna, gjerne ha besøk som ordner med middag og viser sin sorg og støtte ved å dele minner osv. (jeg tror på ingen måte at jeg er den eneste som sitter med sorgen), men for at jeg skal kunne sørge ordentlig, være meg selv og ikke føle ansvar for gjestene mine, må jeg være alene alene, eller med barn/mann, så gjestene bør gå hjem etter en stund.