Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 08:26   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ingen skal måtte gå hjem alene"

Jeg syns det er vanskelig å si helt bombastisk hvordan jeg kommer til å reagere. Jeg er en veldig åpen person som liker å snakke om problemer og alt mulig. Men samtidig så reagerte jeg med å ikke ville snakke når bestemora mi døde uka før jeg fylte 16. Når folk kom bort for å kondolere i begravelsen gikk jeg, jeg ville ikke snakke om det eller med noen.
SÅ hvem vet hvordan jeg ville tatt det om en av mine nærmeste døde. Nå er jeg og pappaen til ungene separert, men om han(gud forby) skulle dø nå så ville jeg jo sørget, jeg er glad i han og han betyr jo noe for meg, og jeg tror jeg hadde trengt hjelp til ungene iallefall.