Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 17:53   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Kanskje ikke fine ord, men jeg er drit lei av kopierte satusmeldinger.

Kopier denne teksten til statusen din hvis du kjenner noen eller har hørt om noen som kjenner noen. Hvis du ikke kjenner noen eller bare har hørt om noen som har hørt om noen som kjenner noen så kopier teksten likevel. Det er viktig å spre budskapet! ♥ Hjerter også ♥. Glem ikke hjerter for helvete!!!

Denne illustrere mye vås som blir kopiert i statusfeltene

Go´ord er fint synes jeg, så lenge de er bra skrevet, ikke kopiert, og ikke er for sukkersøte

Jeg skrev noen ord her om dagen som jeg så flere kopierte og brukte videre... Hyggelig det, men de vet jo ikke helt hva som opprinnelig lå bak ordene
Jeg liker også å skrive noe som kan ha flere betydninger(dobbelt budskap)...kan være artig!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv