Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 19:50   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstraregning på SFO - for fritidsaktiviteter

Det kommer an på hva det er tenker jeg. Hvis det er aktiviteter i regi av den vanlige SFO-bemanningen skal jeg på ingen måte påstå jeg betaler ekstra gladelig nei. Men hvis det ble tilbud om for eksempel kulturskole eller idrettsaktiviteter på toppen av SFO-tilbudet, kunne jeg godt ha betalt ekstra. Jeg tror det bare er enkelte instrument på kulturskolen og aspirantkorpset som er i SFO-tiden hos oss. Men SFO har et godt tilbud med ulike kurs som er inkludert i prisen.

Formingskurs, idrett, kor, svømming, turer, friluftsgruppe og skolekjøkken får de til inkludert i prisen.