Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 12:48   #303
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg mener at veinettet generellt sett i Norge holder for dårlig standard. Det er mange steder for smale veier, og veiene er slitte og dårlige og trafikkfarlige. Jeg mener at myndighetene må ta tak i problematikken forbundet med dårlige veier, slik at det ikke er fare for helse og liv ved å ferdes i bil. Jeg mener ikke med det at man skal bygge alle veier til motorveier med 4 filer i hver retning og veibelysning over alt, for det er det for lite biler og for lite folk til i Norge.

Yupp! Det var dette jeg mente med at en positiv ting med Frp er at de vil satse på vei, bare mye bedre formulert, enn det jeg klarte.
Norge er større enn bare Oslo.
I kommunen i gudbrandsdalen hvor den siste dødsulykken var; er det knapt noen som ikke har familie eller venner som har vært involvert i en ulykke på den veien. Da hjelper det ikke at regjeringen satser "historisk mye på vei".
Er litt enig i spissformuleringa til Stenstrøm; "hvor mange dødsulykker må vi ha før myndighetene tar til vettet?" Det må midtrabatt mange flere steder enn der er idag. Mye av trailertrafikken kan ikke gå over på tog, og da bør det ikke være forbundet med fare å møte en trailer på en dårlig og smal vei.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat