Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 21:03   #14
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstraregning på SFO - for fritidsaktiviteter

Jeg må innrømme at jeg ble litt lei meg da jeg hørte dette utspillet på radioen i morges.

Vi har en SFO som ikke tilbyr noenting annet enn trygg oppbevaring av barnene, og at de blir veldig flinke til å fargelegge. Det er nemlig stort sett det de gjør. Jeg sitter i FAU og vi organiserer en del kurs. Kursene for de minste prøver vi så godt vi kan å legge i SFO tiden fordi vi regner med at det er godt for både barn og foreldre at disse er så tidlig på dagen som mulig, og at vi vet at det ikke skjer noe særlig på SFO likevel. Vi søker om en del midler og kan derfor tilby billige kurs, men de blir ikke gratis. Vi vet at det hadde vært færre barn på disse kursene om de ikke var i SFO tiden og, som noen sa over her, SFO er uansett et betalingstilbud, så de med dårligst økonomi er ikke på SFO heller. Vi prøver å gjøre kursene tilgjengelig for så mange som mulig, men kan ikke gjøre dem gratis, og ønsker egentlig ikke helt det heller, for det å melde seg på et kurs skal være en forpliktelse til å delta. Den forpliktelsen er litt sterkere om man har betalt, selv om det bare er 200 kroner.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat