Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 17:09   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men altså, å bestille kveite på en franchise-restaurant?? Det lukter jo dårlig av det valget.

Selvsagt, men jeg hadde veldig lyst på det den dagen, og jeg tenkte litt at siden de først hadde det på menyen, noe jeg fant sjokkerende i seg selv, så må de da ha vett til å tilberede den. Jeg er ikke SÅ vant til Egon. Egon er helt ny her i byen, så jeg har spist der en eneste gang, sammen med en gjeng andre. Jeg har vært på Egon i andre byer, altså, så jeg visste litt hva det gikk i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat