Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 23:58   #52
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
Invictus: Fin film om Sør Afrika og Nelson Mandelas kamp for å samle befolkningen etter at han kom til makten. Opplevelsen ble dog litt ødelagt av mannen som hang seg opp i urealistiske rugby-scener når det strengt tatt ikke var det som var poenget
The Town: Veldig bra krim. En film som får deg til å heie på bad-guysene, selvom FBI agenten spilles av Jon Hamm. Bra gjort.
Wall-E: Nydelig familiefilm.
Back to the Future: Morsomt gjensyn med en av barndommens favoritter. 8-åringen elsket den.
Buried: Absolutt ikke min greie - jeg syns den var dritkjedelig. Mannen var heller ikke imponert. Jeg er ingen fan av filmer der det ikke skjer noe, men er man det er den sikkert bra. Hvis man leser anmeldelsene på imdb er det en sånn film man enten elsker eller hater, ser det ut til.
Russell Howard: Live 2 - Dingledoodlies: Strengt tatt ikke en film (standup på DVD), men herregud som jeg lo. Anbefales om du har dårlig humor og ikke er så veldig prippen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat