Tråd: EnKindle me!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 03:51   #106
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EnKindle me!

Vips, da hadde Mindy en Kindle, gitt. Husket plutselig at jeg hadde fått penger av svigers til jul. Og sikkert får litt til bursdagen min som er veldig snart også. Og de pengene må jo brukes.

Jeg fikk egentlig et annet lesebrett av svigers til jul i fjor, og det har jeg brukt litt, men det var ikke så pjaktisk og man måtte lasete ned via pc. Og jammen har jeg sendt det til Norge, siden noen skulle låne en av bøkene jeg hadde på den.

Men en Kindle kan være pjaktisk, ja. Både for mor og barn og i det hele tatt. Men man får Kindle-app til Ipad, altså? Det må jeg fikse til Eldstemann.

Nå er jeg bare spent på om jeg etter hvert kan få tak i pensum på Kindle. Det hadde jo vært intet mindre enn perfekt!.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat