Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 12:58   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den sanne historien mens jeg kan (Mauser - hjelp!)

Mannen og svoger knuste peisen vår forrige lørdag. Dei begynte 10.30 og var ferdig kl 13! Eg trudde jo at det skulle ta heile dagen, så eg blei virkelig overraska over at det gjekk så fort. Her snakkar vi om ein peis frå tidlig 80-tall som var 1,5x2 meter stor i areal og ca 1,5 meter høg.
No var ikkje eg med på sjølve jobben sidan eg er ganske gravid, så eg veit ikkje heilt kva som er trikset, men det var eit forferdelig bråk mens dei holdt på. Trudde heile huset skulle dette ned. Dei brukte mest slegge, men også hammer og meisel for å få laus store plater.

Kan spørre mannen viss det er noko du lurer på!