Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 20:00   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg?

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Barnehagen er vel først og fremst en pedagogisk intitusjon. Servicebiten kommer i andre øyne i mine øyne. Planleggingsdager brukes jo til pedagogisk planlegging/påfyll, og jeg synes ikke fem dager i året er så veldig mye og "uffe" seg for. Sfo stenger jo ved ferier de også, til tross for at det er et "servicetilbud" til familier.

For oss er det ikke så ille. Vi har bare ett barn, og siden sambo jobber turnus har han ofte fri da.

Men skjønner at det kan være et frustrasjonsmoment for folk med flere barn, som har ulike dager de må være hjemme.

Jeg synes bare det er litt rart at det må være sånn. Har selv jobbet ved mange ulike helseinstitusjoner. Vi reiser på overnattingsseminarer, men stenger jo aldri. Og her er det snakk om akutt-institusjoner som krever masse ressurser, vi klarer alltid å opprettholde forsvarlig drift på døgnkontinuerlig basis.

Men som sagt, for oss går det greit med de planleggingsdagene.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat