Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 10:40   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp til å finne bomullsgarn på nett

Eg er ein relativt god strikkar, men har ikkje "praktisert" på mange, mange år. Interessa er der likevel fortsatt. Nå fekk eg veldig lyst til å strikke nokre søte små kanin-eggvarmarar til påske. Ungane vil elske dei...

Eg har kjøpt og henta ned oppskrifta, og skal nok greie å finne ut av den engelsken. Lurer litt på kva garn eg skal bruke. Oppskrifta foreslår:

Rowan Classic Yarns Siena or Rowan Purelife organic cotton 4ply and
sometimes use Rowan Cotton Glace for the heads etc.

Dette er jo bomull, men veit ikkje kor tjukt. Kva er "4ply"? Pinnestorleik er oppgitt til 2 3/4 mm. Finst det ein slik mellomstørrelse da? Berre høyrt om 2,5 eg, men det er altså 20 år sidan eg strikka særlig aktivt For å sleppe å presse ein tur til garnbutikk inn i logistikken, handlar eg gjerne på nett. Nokon som har forslag til kva og kor? Treng nye pinnar også.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat