Tråd: Mariskåler
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 21:47   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mariskåler

Jeg har litt forskjellige farger og syns i grunnen alle fargene er fine å kombinere om man har mange. Jeg liker å dille litt med borddekking og sånn og da er det veldig kult å ha litt forskjellige farger. Bruker dem mye til å servere ting i, og da er det også praktisk å ha ulike farger.

Jeg er ikke av typen som liker at alt er hvitt og skinnende, men må ha litt farger rundt meg. Så hvis du ikke liker farger - ikke hør på meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat