Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 08:06   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du ha anmeldt/angitt barnet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg håper og tror at jeg hadde angitt hvem som helst om personen var etterlyst av politiet, men hvordan man reagerer i praksis er helt umulig å si.

Jeg kan til en viss grad forstå at man ikke angir barna sine, men jeg forstår ikke at noen kan mene at det er galt å faktisk gjøre det.

Helt på linje med Bæret her. Vi har et vennepar med en narkoman sønn. Vi har rådet dem til å anmelde han flere ganger, rett og slett fordi han er en fare for de rundt seg. (kjører i påvirket tilstand, for eksempel). Det er umulig for meg å si om jeg ville gjort det mot mine egne barn fordi de ikke er voksne, men jeg håper at jeg vil kunne se forskjell på rett og galt selv om det innebærer angivelse av mine egne barn. (mest håper jeg selvsagt at det aldri blir aktuelt. )