Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 10:56   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?

Jeg syns det var horribelt mye for å vaske en leilighet på 80 kvm, og hadde nok heller gjort det selv hvis det var alternativet. (Mange morsommere ting å bruke to tusen (evt fire tusen) i måneden på). Jeg kjenner noen som har hatt rengjøringsbyrå til å vaske hjemme, og de har fortalt om ekstremt varierende kvalitet, og mye forskjellige folk fra gang til gang. De bruker også veldig kort tid, og noen av dem hadde jeg inntrykk av hadde veldig bestemte grenser for hva de gjorde og ikke, sånn at det omtrent bare var gulvvask som ble tatt. Selvfølgelig kan man klage, men det er jo også en jobb. Det fins helt sikkert mange med bedre erfaringer også, da - så hvis du er villig til å bruke de pengene på vasking så er det jo verd et forsøk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat