Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 11:10   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har i alle fall bare fått høre at "nei, vi er ikke interessert" og ingen har vært villig til å lytte til når jeg sier at det er enkelt å organisere. Så jeg kommer ingen vei.

Vi deler på oppgavene, ja. Men det blir likevel ikke gjort når det bør gjøres. Eldstemann tar badet, jeg tar kjøkkenet og mannen støvsiger og tørker støv. Men det skjer så altfor sjelden, og vi føler at vi rett og slett dør litt når vi må utføre slikt arbeid.

Kanskje derfor dere dør litt, fordi jobben egentlig blir ganske stor når det er blitt veldig møkkete og støvete?

Ellers lurer jeg på hvordan hjemmet deres er organisert. Har dere mange ting slik at det er vanskelig å få rengjort uten å bruke mye tid? Jeg ser at de rommene som er ganske strøkne, uten alt for mye dill og dall - de tar jo egentlig ganske kort tid å rengjøre. Mens de som er overfylte er det en mye større terskel for å begynne på.