Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 11:15   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det verdt å bruke mye penger på rengjøringsfirma?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kan ikke skjønne annet enn at dere får gjort veldig mye på 1-2 timer hvis alle tre jobber konsentrert?

Men poenget er jo at vi har prøvd. Vi har ikke hatt vaskehjelp på to år, og i hele den perioden har vi prøvd å få til et system, men det funker ikke. Sekstenåringen gjør ting halvhjertet, og det ender bare med krangel. Dessuten liker jeg det ikke. Lørdager er f.eks. fine dager. De er IKKE fine dager dersom jeg må bruke to timer av dagen på å vaske. Virkelig ikke. Jeg er heller hos tannlegen i to timer.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat