Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 09:45   #12
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tenkte senest i går på hvor ofte folk diskuterer noen jeg knapt har hørt om og i alle fall ikke har noen mening om. (Christine Koht, for eksempel. ) Det er vel et slags "tap" at ikke alle ser på det samme og er informert om det samme, men jeg synes det tapet er veldig lite i forhold til hva vi har vunnet ved å ha et så ufattelig mye bredere kultur- og underholdningstilbud enn det som fantes i min barndom. Selv ser jeg aldri på norsk TV, jeg ser knapt på (live) TV i det hele tatt, men jeg ser veldig mange gode TV-serier som vi kjøper, jeg ser masse film, og jeg ser innimellom programmer på nett-TV fordi jeg har fått med meg at et bestemt program for et par dager siden var spesielt interessant. Og så bruker jeg uhorvelig mye tid på nettet og får i grunnen mye mer ut av det enn av å se på TV og være prisgitt det en gitt kanal finner det for godt å sende på et gitt tidspunkt.

Joda, eg er heilt med på den, men kanskje du menger deg med folk som også brukar TV-mediet på same måte som deg sjølv? Eg jobbar i alle fall med folk som faktisk ser ein del på norske kanalar - og i dei samtalane som foregår så er eg berre satt til side Det kan nok stemme at dei i langt mindre grad enn meg oppdaterer seg via nettet. Eg les nyheter først og fremst på nett, f.eks.

Forøvrig er eg gift med ein kar som faktisk jobbar for ein stor norsk TV-kanal, men det fører ikkje til at han ser på sjølv...

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat