Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 13:36   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte av vinduer - leverandører, erfaringer med selvvaskende, og hva med ventilas

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva med å kontakte et glassmesterfirma? De er jo eksperter på vindusskift.

Planen er at svigerfar (snekker) skal stå for selve vindusskiftingen, og vi skal skifte karm og det hele. Vi har foreløpig tenkt å kjøpe vinduer med lav u-verdi, og det tror jeg (men jeg er ikke sikker) det er de større fabrikantene som har. Å skulle kjøpe gjennom glassmesterfirma vil antakeligvis fordyre prosjektet ganske mye. Tror jeg.

Hvem er eksperter på enøk og balansert ventilasjon og sånn tro? :googlesvosj: