Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
Da vi kjøpte Max for noen måneders siden, hadde Oliver med bilde som han viste frem til barna på avdelingen i barnehagen sin
De ville naturligvis gjerne se han, og det var helt ok for meg, etter at jeg først hadde avklart det med personalet om det var ok og at ingen barn reagerte på hunder.
Jeg syntes slik oppførsel som den edamen viser,er svært egoistisk og lite gjennomtenkt
Helt utrolig at et voksent menneske kan gjøre slikt, særlig når barna helt tydelig har blitt livredde tidligere
Jeg har alltid hatt hund hjemme under oppveksten og på egen hånd i voksen alder
Alikevel er jeg DRITredd andre hunder og kan gjøre de merkeligste ting når denne redselen slår til.
Redselen kommer helt uten at man har kontroll på det
Det desidert verste jeg vet om, er når vi er på skogtur og det kommer en eller annen diger hund halsende alene med kurs rett mot meg uten eieren i sikte
Når eieren kommmer sier han, "Åhh den er såå snill sååå!"
Selvfølgelig er den snill mot eieren, men en som står det og oser adrenalin og er dritredd kan faktisk hunden gå til angrep på, fordi hunden tror at jeg er sinna og ikke redd pga lukten jeg utskiller
Må legge til helt til slutt at min redsel kommer av at hunden til bestemor og bestefar gikk til angrep på meg da jeg var tre år og bet meg tvers over hele ansiktet
Selv den snilleste hunden som hadde kjent meg i hele sitt liv gjorde det
Vi bodde i samme hus og så hverandre daglig
Ble langt dette Polynna
Dette syntes jeg var helt uakseptablt av denne mammaen