Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 18:06   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder meg ...

For meg er denne moten veldig ok, jeg har kort rygg og midja høyt slik at klær som liksom har midje får en sånn sekkeeffekt hos meg fordi det blir for langt ned til innsvinget. Klær med høyt liv er fine, evt de med middels høyt liv havner ikke så fjernt fra midja hos meg. Og så er jeg ikke av de minste over baken, så det passer egentlig greit at det området ikke fremheves så veldig.

Men når det er sagt, merker jeg at jeg er litt lei tunikaer. Merkelig nok. Jeg vil fortsatt ha topper med høyt liv, det vil jeg alltid (og jeg har ikke lagt vekk gravidtoppene mine heller, de er fine i det daglige ), men jeg er egentlig klar for bukse + topp i større grad kjenner jeg.