Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 23:38   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, det var bare førsteinntrykket fra bildet, altså! Skjønner mageklumpen. Jeg har helt angst for sånne dyre beslutniger og kan bli totalt handlingslammet.

Åja, ja da skjønner jeg. Puh. For jeg er enig, og Foscarinibildene er mye bedre og gir et lekrere inntrykk enn det bildet på Illuminations sider.

Jeg HAR angst. Og ER handlingslammet. Nå ble dette ikke så forskrekkelig dyrt, heldigvis, det var jo en sinnsvak rabatt de tilbød, men jeg vil IKKE ha den dersom den ikke er like fin som "originalen" eller hva man nå skal kalle Cabochen. Jeg klamrer meg til angrefristen.

Jeg skal til Oslo i februar, så det er mulig jeg kan se den live. Den leveres uansett ikke før i april/ mai.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat