Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 09:56   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg kan berolige deg med at ingen av dem tok pusten fra meg. Flotte og pene var de, men ikke ta pusten-fantastisk.

Og for å berolige deg enda en gang: At de ikke tok pusten fra meg, bør ikke ha noen betydning what so ever. Jeg finnes ikke bevisst innen interiør eller hva som er kult. Jeg er bare harry.

Jeg elsker den lampa over alt/ mye på jord, men jeg er helt enig i at bildene av Foscarinien er mye bedre. Jeg håper at det bare er bildene. Jeg har mailet Illumination og spurt om forskjellen. Jeg var så stressa i går fordi jeg trodde at disse lampene ville fyke avgårde i en fei, så jeg bestilte jo en. Med returrett. Har ennå ikke bestemt meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat