Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 20:39   #140
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Guttungen gikk i en slik barnehage du beskriver, Smilefjes - sånn bortsett fra at vi var strålende fornøyd med den. Det er en privat, foreldredrevet, barnehage, som går med dundrende overskudd, har lange ventelister for å få inn barn der, og som er generelt godt bemannet, og med egen kjøkkenhjelp. Det er en drøm av en barnehage, og vi er alle veldig, veldig glade for at styret i sin tid takket nei til at barnehagen skulle kjøpes opp av en av de større barnehagedrifterne her i landet, da de var kjempeinteressert i å få kloa i denne flotte barnehagen. Hadde de fått kloa i barnehagen, hadde det kjapt blitt andre boller, er jeg redd.

Dessverre er det ikke alle aktører som vet å drive barnehager på dette viset. Aktøren som driver min, og opptil flere andre barnehager, er styrt av en ting - profitt. Det vil si - flest mulig barn, på ferrest mulig ansatte. Kan ikke påstå jeg liker det.

Hvem som drifter barnehagene, og hvordan de blir drevet, har dessverre utrolig mye å si både for personaltetthet, antall barn og hvor god økonomi hver enkelt barnehage har.