Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 09:33   #97
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Jeg synes det blir to forskjellige settinger å ha med hunden for å vise den frem og det å bare ta den med i garderoben.
For det første er man forberedt hvis den skal tas med (og da hadde jeg bedt om å la være) og man kan prate med barn som er redde.
Hvor lurt det er for hunden er en annen diskusjon.

Det å komme inn i barnehagen og plutselig møte en hund (noe et barn absolutt ikke forventer) er noe helt annet og også ganske frekt i mine øyne.
Men så er jo også jeg utrolig lei av hunde-eiere som ser på dyret som sitt eget barn og blir fornærmet hvis man ikke skryter..