Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 14:54   #298
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror ikke skoleetaten i kommunen lager skoleruter med innlagt ekstra fri for personalet i form av avspasering eller planleggingsdager nei. Jeg tror de legger inn planleggingsdager fordi det skal planlegges. Dessverre er det nok ikke kommunen men styrer i den enkelte barnehage som bestemmer hvordan dagene skal benyttes/brukes. Som du ser av mine et tidligere svar jeg ga over her, så hadde styrer i min barnehage INGEN forklaring på hvorfor man ikke bruker planleggingsdagen til planlegging, eller hvorfor man avspaserer uten å jobbe hverken overtid eller ha møtetid med personalet utenom barnehagens åpningstider.

Jeg vet at de har et personalmøte hver måned... 3 timer fra 8-11. Grunnen til at jeg vet det er at vikarene forteller hvorfor ikke ped.leder eller andre er tilstede... Vikarer koster vel også antar jeg.

Til orientering så jeg tror ikke alle barnehager opererer på denne måten som vår barnehage gjør i fht. sine planleggingsdager heller.

Nja, i vår kommune er det fastsatt hvor mange planleggingsdager vi skal ha, og det er etaten som fastsetter hvor mange av de som skal være interne (opp til bhg) og eksterne (kommunen arrangerer).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat