Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 19:02   #353
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Eh. Jeg har ikke lest svarene, jeg måtte stoppe allerede her. Men du er ikke seriøs vel? Du tror ikke at barnehageansatte bare bestemmer seg for å ha en planleggingsdag for at de skla ha fri? Du tror ikke det finnes regler for arbeidstid?

Bortsett fra at jeg ikke er på FB, kunne jeg skrevet det samme selv i mange tilfeller. Jeg jobber nemlig redusert og er ikke med på alle planleggingsdagene på skolen. Jeg får altså ikke lønn for det heller, sånn for å presisere det.

Jepp, jeg var seriøs gitt! Men nå kjenner jeg ingen som jobber i barnehage heller, så jeg har overhodet ikke peiling visstnok.

Jeg forteller mine kunder om jeg er i planleggingsmøte en hel dag eller om jeg avspaserer/tar fri. Jeg synes faktisk det er en forskjell, men har nå forstått at det synes ikke alle gitt!
Så lenge noen sier de skal ha planleggingsdag så har jeg trodd at det var det de skulle ha jeg...
Men for all del, helt greit for meg at de ansatte avspaserer, men hvorfor da si at de da har planleggingsdag?

Forøvrig har vår barnehage stengt 4 uker i juli, juleaften, mellomjula, nyttårsaften og hele påska. I tillegg er det 5 planleggingsdager. Det er hvertfall mer ferie/fri enn jeg har...