Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 20:44   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Det er jeg helt sikker på ja! Hun har forrøvrig bare jobbet i barnehagen siden 3 januar, men har sikkert opparbeidet seg en dag avspasering allerede! (Og det er ikke lurt å ha henne på FB, da hun der framstår som alt annet enn en rollemodell for barn!)
For ordenes skyld; Jeg tviler ikke på at de ansatte har jobbet inn dette og sikkert mere til. Jeg er kjempe-glad for den jobben de gjør, og for at de ivaretar min sønn på en fantastisk måte.
Jeg bare lurte på hvorfor de kaller det planleggingsdag jeg...

Det spørs jo når de jobbet inn denne dagen det da. For dette er jo ikke avspasering slik jeg tenker avspasering.

Jeg er forøvrig glad for at jeg har som prinsipp at jeg ikke har foreldre som venner på facebook.