Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 23:26   #86
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om tidlig ultralyd og dette med sykdommer man kan finne der

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Absolutt ingen barn født i uke 24 kan overleve med mindre det får medisinsk hjelp, det er det som er poenget. I følge denne artikkelen, blir det satt igang fødsler av barn som har avvik, men hvor avvikene ikke er så store at de ikke er forenelige med liv. Disse kunne altså muligens ha levd opp om man forsøkte å redde dem.

Jeg skulle gjerne lest originalartikkelen. For det der stemmer ikke med min hverdag, jeg mistenker at det er litt journalistisk tilspissing der som får det til å høres verre ut enn det er. Men ja, det er etisk vanskelig farvann, faktisk er det ingenting som er enkelt når det kommer til de svangerskapsukene der med mindre barnet holder seg inne i livmoren til minst uke 25.