Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 07:46   #575
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kan i høyeste grad avkrefte at mitt nick er valgt ut fra at jeg aldri skal rødprikke noen. Dersom noen var lost i den merkelige oppfatningen. Det er et gjennomtenkt nick, og det er en ganske dyp forklaring på det, det passer perfekt og det er ikke aktuelt å bytte det.

Det var et fjaseinnlegg fra meg, det du nå indirekte kommenterer.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Forøvrig er du overraskende sår på å få røde prikker, Lillemeg, sånn tatt i betraktning at du husker antall osv. Merkelig når du ypper dem på deg såpass kraftig. Og enda rarere når du gråter over røde prikker i tråder samtidig som du hevnprikker. :Prøver nok en gang å se med Esmebriller om det er minste mulighet for å finne humor her noe sted:

1) Såvidt jeg kan huske, er du den eneste som har gitt meg tre røde prikker. Faktisk tror jeg ikke at det er noen andre som har gitt meg mer enn én rød prikk. Jeg har ikke fått så mange røde, så det er klart at jeg legger merke til dem. Og selvsagt også begrunnelsene.
2) Jeg har aldri hevnprikket! Det er en påstand jeg går hardt imot. Jeg tror ikke jeg noen gang har gitt rød prikk. Ennå.

Men straks jeg får injurierende kraft ... :gni seg i labbene: ... så spørs det vel om jeg gidder hevnprikke deg likevel. Er du verd det?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.

Sist redigert av Lille meg : 01-02-11 kl 20:07. Årsak: deg - meg - hvem bryr seg EGENTLIG om skrivefeil som forandrer meningen på innlegget?
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat