Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 08:02   #578
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.258
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har for ordens skyld gitt deg minst fire. Og det er flere enn meg som har gitt deg mer enn en. Medmindre noen lyver for meg da.

Jeg husker egentlig bare tre - men det kan godt være det er fire. Jeg tror som sagt ikke flere har gitt meg mer enn én, men jeg skal ikke banne på at det er korrekt. Du stikker deg mye mer fram enn de fleste, derfor er det enklere å legge merke til deg.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Om jeg er verd å hevnprikke? Det vet du da - du har da prøvd. Medmindre jeg blander deg sammen med noen andre, men det tror jeg ikke.

Som sagt er jeg ganske sikker på at jeg ikke har hevnrødprikket deg. Men det er klart at jeg kan ha tatt feil. Derimot vet jeg at jeg har grønnprikket deg.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Forøvrig kan jeg trøste deg med at du har en injurierende kraft når det gjelder prikker i det minste.

Det er jo litt av det vi har diskutert i denne tråden. At røde prikker regnes ut ved å dele antall poeng man gir på to. Blir dette et desimaltall, så rundes det opp til nærmeste hele tall. Jeg gir ett poeng, jeg. 1/2 = 0,5. Jeg skulle altså gitt -0,5 - hadde det ikke vært for at man skal runde opp til nærmeste heltall, som er 0. Altså har jeg ikke - poengmessig - injurierende kraft.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det skorter jo litt ellers, så det hjelper kanskje om du får vite at du gir ett minuspoeng per røde i det minste.

Lekker debatteknikk, det der, smilefjes. Forsøke å rakke ned på motstanderens intelligens for å score billige poeng. (Det der var sarkasme og ironi, smilefjes, i tilfelle du ikke skulle kjenne det igjen om det så hoppa opp og bet deg i nesten.)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat