Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 09:43   #8
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sukrin, bare positivt?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er heller ikke glad i sukrin, men av det jeg har fått med meg så er dette et rent naturprodukt i motsetning til de fleste andre søtstoffer. Laget av melon og sopp eller hva det nå er. Nå vet man jo at rent naturprodukt ikke er ensbetydende med at kroppen synes det er fint da, men jeg har foreløpig ikke funnet noe. At man får løs mage av det tror jeg heller ikke jeg har hørt om før? Har du redusert på karbene sånn utenom? For der har jeg hørt at det er en del som får løs mage i en overgangsfase.

Jeg lever ikke lavkarbo egentlig, kun kuttet ut brød fordi jeg blir alt for hekta og ikke klarer å stoppe å spise. Jeg elsker brød Går på Grete Roede og skal ned mange kilo. Jeg blir også fort hektet på søtt, så jeg måtte ha et alternativ til sukker. Ser ut til at sukrin er min greie i allefall, for jeg bilr ikke mer sukkersugen av det.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat