Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 15:04   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på pent brukt Playstation 2

Litt vrient å svare på, men vi kjøpte en ny PS2 (slim) for rett under tusenlappen (inkl. en kontroll) i høst en gang. Minnebrikken koster litt, men jeg tror vi kjøpte en tilbudspakke med minnebrikke og håndkontroll i ett, til ca 300 kroner. Spillene koster vel fra en 299,- eller noe og oppover?

Om du ringer en spillbutikk som fører brukte spill så kan du jo bare spørre om hva slike spill ligger på i pris der? Jer tror det er fra rundt 99,-, men jeg er ikke sikker.

Ut i fra nye priser tror jeg ikke jeg ville gitt stort mer enn max 700,- for spillmaskinen m/minnekort og kontroller. Så fremt det ikke er den "gamle" versjonen som er tykk da. Da ville jeg ikke gitt så mye, nei. Det har jo kommet to andre nyere, og heftigere spillkonsoller + at PS3 er rett rundt hjørnet. Spillene vet jeg ikke helt med, det kom litt an på hvilke spill det gjelder og hvor interessante de er.

Du kan også ev sjekke finn.no og se hva PS2 selges for der.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat