Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 15:40   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er forskjell på hunder, helt klart. Men jeg syns likevel ikke sammenlikningen med å gå i trafikken kontra det å ta den med inn i en garderobe fullt av unger mens du var konsentrert om noe annet - var helt relevant.

I mine øyne er det ikke en problemstilling, ettersom jeg tar utgangspunkt i at man ikke tar mannevonde hunder med seg hvor det er barn. På gata er det også mye støy og inntrykk, folk kan dulte bort i hunden og hundeelskere (både små og store) kan klappe hunden uten å spørre om det er greit først.

Jeg tror ikke at familiehunder er så ustabile som flere i denne tråden tydelig har inntrykk av.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat