Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 22:02   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og dere ler. Jeg skal si dere at det er ikke bare, bare å være perfeksjonist til fingertuppene og i forelskelsens galskap gifte seg til sånt altså.

Jeg har f.eks antenneledningen liggende løs, bak et skap, langs et gulv, bak sofaen, videre foran verandadøra, bort til neste vegg og inn i tv.
Den har ligget sånn i to år. Mannen flyttet tv'en, la ledningen og forkynte "den skal ikke ligge sånn altså, jeg skal feste den over helga"
Jeg nevnte det nå før jul og fikk til svar at jeg kunne skylde meg selv for jeg hadde jo ikke kjøpt sånne saker til å feste den med.

Og det verste av det versteste! Jeg mangler list på mer enn en halv vegg i stua, midt på veggen, over panelen. De som bodde her før oss hadde et skap der.
Jeg har kjøpt list, jeg har malt list, for seks år siden. Den står bak døra ute i boden. Og jeg har ikke engang fått en midlertidig løsning der. Vræl.

Men ellers har jeg verdens snilleste mann altså, han er bare litt vel mye skal bare først.

Men da må du jo fikse det selv, og så får han gjøre noe som du ikke liker. Easypeasy.