Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?
Opprinnelig lagt inn av Nin, her.
Jeg har f.eks antenneledningen liggende løs, bak et skap, langs et gulv, bak sofaen, videre foran verandadøra, bort til neste vegg og inn i tv.
Den har ligget sånn i to år. Mannen flyttet tv'en, la ledningen og forkynte "den skal ikke ligge sånn altså, jeg skal feste den over helga"
Jeg nevnte det nå før jul og fikk til svar at jeg kunne skylde meg selv for jeg hadde jo ikke kjøpt sånne saker til å feste den med.
Er vi gift med samme mann, eller?
Vi har også noen ledninger som har ligget sånn siden vi flyttet inn for straks fire år siden. Nå lar jo selvsagt ikke minstemann dem i fred, og mannen forsøker å lære ham å la ledningene ligge i fred. Jeg forsøkte å ymte frampå om at det muligens er lettere å feste dem enn å lære en 10 måneders gammel unge å la dem ligge. "Ja, skal kjøpe sånne til å feste dem med neste gang jeg er på Clas Ohlsson." fikk jeg til svar. Men han har vært på CO noen ganger de siste fire årene, altså. 
(Jada, jeg kunne sikkert gjort det selv, men mannen har sagt at han skal gjøre det, så han skal få lov. )